بیاره شریفه

آرشیو نوشته های من

بیاره شریفه

آرشیو نوشته های من

چیروکی ذوننونی میسری و جووتیاری گاور

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی النبی محمد و آله بعدد معلوم لک یا الله

 

خواناسی گەورە ذوننونی میسری خوا لێی ڕازی بێت فەرموویەتی:

لە گەشتێکدا بووم, له سارایێکی بەرپان که پڕ بوو لە بەفر، گاوریکم بینی بەپەڕۆیێکی گەورە خۆی پوشاندبوو، به سارای پڕبەفردا دەڕویشت و تۆوی هەرزنی دەچاند 

ذوننون فەرمووی: ئەی جووتیار  چ تۆوێک دەچێنی؟  

وتی : باڵندەکان هەرزن پەیا ناکەن بو خواردن، من تۆو دەچێنم بۆ ئەوەی ئەم تۆوە گەشە بکات و خوای گەورە ڕەحمم پێ بکات.

وتم : ئەو تۆوەی کە کەسێکی نامۆ دەیچێنێت - گاورێک - خودا قبوڵی ناکات

گاور وتی: ئەگەر قبوڵی نەکرد خۆ دەبینێت من چی دەکەم

وتم: بەڵێ دەبینێت

گاور  وتی: بینینی ئەو بۆ من تەواوه

ئینجا ذوننون وتی: کە چوومە حەج، ئەو گاورەم لە تەواف بینی، وه کوو عاشقیکی دڵ سووتاو __

وتی: (یا أبالفیض) ئەی ذوننون ! بینیت که بینی(خودا بینی) قبوڵیشی کرد؟ ئەو تۆوەش گەشەی کرد بۆ باڵندەکان و خودا نیعمەتی ئاشنایی پێ بەخشیم و ئاگاداری کردمەوە, و بانگهێشتی کردم بۆ ماڵەکەی خۆی؟  

ذوننون بەو قسانه هاته جۆش و خرۆش و وتی: خوایە تۆ بەهەشتێک بە مشتێک هەرزن به هەرزان دەفرۆشیت بە گاورێکی چل ساڵان؟

مژدەدەرێک ده نگی هات: که خودای گەوره هەرکەسێک بانگ کات، بە هۆکار نیە، هەرکەسێش دەرکات، بە هۆکار دەری ناکات 

ئەی ذوننون ئاسوودە به که (هه‌رچی بیه‌وێت ئه‌نجامی ده‌دات) به بەراوردی عەقڵی تو کارەکە ڕاست نابێت

 لە فارسییەوە وەرمگێڕاوە

https://b2n.ir/t89925

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش 25 دی 1401 ساعت 20:36 http://behkestamozesh. blogsky.com

ده س خوش زورجوانبو

سلام علیکم. کاکه آرش سپاس بو بوچوونه که ت . به لام من ویبلاگی توم نه دیته وه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد